poniedziałek, 5 października 2009

Gdzie jest Przemysław?

Tytuł intrygujący, co?
Tak mi się jakoś o Przemysławie przypomniało przy okazji tzw. afery hazardowej. Bo tenże odpowiadał za tą ustawę za czasów PiSu. O jakiego Przemko chodzi?
Nie, nie nie o tego z BrzyUli, choć i jeden i 2 za wielkich się mają.
Podpowiedż: zwą go Wielkim Peronem?
Nadal nic?
Nie, nie jest to Stig z Top Gear.
Dobra: teraz będzie łatwo: zatrzymał własnymi rękoma pociąg ekspresowy?
Tak, tak!!! To Przemysław Edgar Gosiewski!! Znany głownie z tego, że z jego inicjatywy we Włoszczowej zatrzymuje się InterCity. Jedynym problemem jest brak kasy biletowej, ale przecież wszyscy włoszczowianie mają dostęp do internetu.
Wracają do Edgara...Otóż gdzieś przepadł. W pierwszej chwili myslałem, że ma gdzieś 2 etat, bo z pensji posła może mu na alimenty brakować (ile płaci nie wiadomo). Postanowiłem więc odszukać jego stronę internetową. Jest, piękne zdjęcie Posła Ziemi Świętokrzyskiej, kilka info, generalnie nic interesującego gdyby nie to:
http://www.pgosiewski.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=107
Niestety z niemickim u mnie krucho, ale chyba poseł reklamuję bramy przemysłowe. Teraz trzeba sprawdzić czy oby poseł tu jakiejś reklamy nie robi? Co to za firma? Co ma wspólnego z Panem Osłem(Posłem)? Bez komisji śledczej się chyba nie obejdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz